شماره خبر : 14715
منتشر شده در مورخ : ۸ آبان ۱۴۰۱
ساعت : 11:47
اجتماع 7 هزار دانش آموزش دهه هشتادی و دهه نودی در شهر اهواز برگزار شد

اجتماع 7 هزار دانش آموزش دهه هشتادی و دهه نودی در شهر اهواز برگزار شد

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان : امروز دشمن می خواهد شکست های خود را در برابر ملت ایران را با ضربه زدن به دانشگاه و مدارس جبران کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در همایش نوجوانان تمدن ساز در حرم مطهر علی این مهزیار اهوازی  گفت: دشمن با تلاش‌های دانشمندان و محققان کشورمان در دانشگاه‌ها به ویژه شهیدان احمدی روشن و شهریاری ضربات سختی در عرصه علم و فن آوری خورده است .

وی با اشاره به اینکه در حکومت‌های قاجاریه و پهلوی بخش‌هایی از کشورمان جدا شده اند، افزود: در دوران انقلاب اسلامی ملت ما مجاهدانه و شجاعانه در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند.

نماینده  ولی فقیه در خوزستان  با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد شکست‌های خود را در برابر ملت ایران را با ضربه زدن به دانشگاه و مدارس جبران کند ادامه داد: با حضور دانشجویان و دانش آموزان آگاه و بصیر ما این توطئه دشمنان به مانند گذشته با شکست مواجه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تاکید کرد: کشور ما امروز به برکت تلاش محققان و پژوهشگران جوان ما کار‌های بزرگی از جمله ارسال ماهواره به فضا و تولید انواع موشک را انجام داده اند که مایه فخر و افتخار است.

وی با اشاره به اینکه آزادی بیان در کشور‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر نقض و تحریم‌های دارویی علیه کشورمان اعمال می‌کنند، گفت: باید با استفاده از فضای مجازی  در جهت سربلندی و توسعه کشورمان استفاده شود.

برچسب ها : اجتماع 7 هزار دانش آموزش دهه هشتادی و دهه نودی در شهر اهواز اهواز خوزستان