شماره خبر : 14868
منتشر شده در مورخ : ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ساعت : 12:58
کمبود پارکینگ دلیل توقف دوبل خودروها و ترافیک در اهواز

کمبود پارکینگ دلیل توقف دوبل خودروها و ترافیک در اهواز


جانشین فرماندهی راهنمایی و رانندگی اهواز: کمبود پارکینگ در نقاط پرتردد این کلانشهر سبب شده خودرو‌ها به صورت دوبل توقف کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، سرهنگ طولابی با اشاره به کمبود شدید پارکینگ در سطح شهر اهواز گفت: باوجود افزایش تعداد خودروها، بخشی از سطح معابر شهری نیز به دلیل اجرای طرح جامع فاضلاب، کاهش یافته است.
وی افزود: مطب‌ها و مجتمع‌های پزشکی بعد از مسدود شدن خیابان سلمان فارسی به دلیل اجرای طرح قطار شهری، به منطقه کیانپارس منتقل شده اند و همین امر سبب ایجاد ترافیک‌های سنگین در محدوده این منطقه شده است.
سرهنگ طولابی با اشاره به کمبود پارکینگ در نقاط پرتردد اهواز اشاره کرد و ادامه داد: این کمبود باعث شده رانندگان به صورت دوبل توقف و پارک کنند.
جانشین فرماندهی راهنمایی و رانندگی اهواز توقف و پارک دوبل خودرو‌ها را عامل سدمعبر و ترافیک دانست و اضافه کرد: لازم است شهرداری این کلانشهر نسبت به ساخت پارکینگ طبقاتی و مناسب در خیابان طالقانی، سلمان فارسی، کیانپارس و سایر مناطق پرتردد اقدام کند تا شهروندان در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله مناسب با خودروی جلو را حفظ کنند، همچنین از تغییر مسیر‌های ناگهانی که در برخی موارد باعث وقوع حوادث رانندگی می‌شوند و توقف و پارک دوبل که منجر به ترافیک و ایجاد نارضایتی برای مردم و سایر رانندگان می‌شود، خودداری کنند.
 
 
 
 

 

برچسب ها : پارکینگ دوبل خودروها و ترافیک در اهواز اهواز