شماره خبر : 15202
منتشر شده در مورخ : ۲ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 11:40
پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج در خوزستان

پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج در خوزستان

 

در شش ماهه اول امسال ۳۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج به جوانان خوزستانی پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خوزستان گفت : پرداخت تسهیلات بانک‌های استان دارای رتبه و عملکرد مناسبی در کشور است و در طی دو سال اخیر پرداخت تسهیلات به متقاضیان از رشد بالایی برخوردار بود.
احمد بهکار مرام  با بیان اینکه به طور کل میزان نسبت منابع به مصارف ۶۷ درصد است، افزود: پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان، به رتبه اعتباری وام گیرنده بستگی دارد از طرفی پرداخت تسهیلات به وضعیت منابع و تراز نقدینگی بانک‌ها مربوط است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان خوزستان با تاکید بر اینکه بیان اینکه تسهیلات تکلیفی و اشتغالزایی – تبصره ۱۸ و سایر تسهیلات خرد به تدریج در حال پرداخت است، گفت: در شش ماهه اول امسال نیز به تعداد ۳۳ هزار فقره پرونده وام ازدواج و ۲۲ هزار فقره تسهیلات فرزند آوری به مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد تومان ب متقاضیان پرداخت شد.
بهکار مرام در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات بدون ضامن، عنوان کرد: افرادی که شاغل در شرکت‌های معتبر، کارکنان دولت که دارای فیش حقوقی و گواهی تعهد پرداخت از سازمان مربوطه و رتبه اعتبار سنجی مناسبی باشند جهت اخذ تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان نیازی به ضامن ندارند.
وی افزود: کلیه تسهیلات پرداختی به متقاضیان از محل سپرده گذاری مردم بوده و روند اعطای تسهیلات باید طوری باشد که برگشت و پرداخت اقساط تسهیلات تضمین شود.
بهکار مرام گفت: مقوله روند پرداخت تسهیلات به میزان درخواست‌ها ارتباط دارد که این درخواست‌ها در سال جدید روند افزایشی پیدا کرده است.
 
 
 
 

 

برچسب ها : تسهیلات ازدواج در خوزستان خوزستان ازدواج