شماره خبر : 15446
منتشر شده در مورخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 10:22
رئیس بیمارستان کودکان اهواز خبر داد: افزایش بیماری‌های تنفسی در کودکان / تکمیل ظرفیت بیمارستان ابوذر اهواز

رئیس بیمارستان کودکان اهواز خبر داد: افزایش بیماری‌های تنفسی در کودکان / تکمیل ظرفیت بیمارستان ابوذر اهواز

 

 رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با اشاره به افزایش بیماری‌های تنفسی در کودکان، از تکمیل ظرفیت این بیمارستان خبر داد.

دکتر محسن حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری‌های تنفسی در فصل پاییز اظهار کرد: انتظار داشتیم در آذرماه پیک بیماری‌های تنفسی در کودکان بیشتر شود که این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: با وجود اینکه دیگر بیمارستان‌های اهواز نیز بخش اطفال دارند، میزان مراجعه به بیمارستان ابوذر بسیار است و این مساله، کار را سخت کرده است.

رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با اشاره به افزایش تخت‌های بخش اورژانس و تعداد نیروهای بخش، بیان کرد: با این وجود، هر چه میزان ورودی به بیمارستان بیشتر باشد ارائه خدمات کمتر می‌شود.

حسین‌زاده افزود: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان ابوذر تکمیل شده اما شرایط تحت کنترل و مدیریت است و با همه توان در حال ارائه خدمت به بیماران هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر بیمارستان ابوذر، در بیمارستان‌های گلستان، امیرالمومنین(ع)، میلاد، سینا و علامه کرمی اهواز نیز به کودکان خدمات داده می‌شود بنابراین نیازی نیست مردم حتما به بیمارستان ابوذر مراجعه کنند و می‌توانند به این بیمارستان‌ها بروند و خدمات درمانی را دریافت کنند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: در این شرایط رعایت بهداشت فردی از جمله شست‌وشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و پرهیز از فرستادن دانش‌آموز به مدرسه در زمان بیماری ضروری است.

برچسب ها : رئیس بیمارستان کودکان اهواز بیماری‌های تنفسی در کودکان بیمارستان ابوذر اهواز