شماره خبر : 15511
منتشر شده در مورخ : ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 9:58
عقد قرارداد بیمه سلامت خوزستان با مراکز توانبخشی

عقد قرارداد بیمه سلامت خوزستان با مراکز توانبخشی

 

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از عقد قرارداد بیمه سلامت استان با مراکز توانبخشی بهزیستی به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر به جامعه معلولان و مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، دکتر محمدرضا رضایی گفت : با انعقاد قرارداد با مراکز توانبخشی زیرپوشش بهزیستی، خدمات‌دهی به معلولان جامعه افزایش یافته به طوری که این خدمات نسبت به گذشته هفت برابر شده است.

عقد قرارداد بیمه سلامت خوزستان با مراکز توانبخشی

وی یکی از اهداف بیمه سلامت خوزستان را ارایه خدمات مطلوب به معلولان زیرپوشش بهزیستی بیان کرد و گفت: با توجه به تفاهمنامه سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی کشور، از این پس سازمان بیمه سلامت ایران خدمات مطلوبی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت ارایه می‌‍کند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: این افراد با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند که درک شرایط این قشر و برنامه ریزی برای برطرف کردن آن از وظایف نهاد‌های حمایتی و بیمه‌ای است.

رضایی افزود: سازمان بیمه سلامت به دنبال ارتقای سطح خدمات به افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی هستند، به طوری که یکی از موضوعاتی که به صورت جدی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پیگیری می‌شود بحث پوشش بیمه‌ای خدمات پیشگیری، و مداخله درمانی افراد دارای معلولیت است.

وی گفت:در راستای این تفاهمنامه خدمات ارایه شده به معلولان جامعه که قبلا هشت کد خدمتی بود، به تدریج افزایش یافته است به طوری که امسال به ۵۹ کد خدمتی افزایش پیدا کرده و امید است شاهد سطح گسترده‌تر از ارایه خدمت به این قشر جامعه باشیم.

وی افزود: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیر دولتی و خصوصی نیز در تعهد سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته است.

وی گفت:بیمه سلامت خوزستان آماده عقد قرارداد با مراکز توانبخشی دارای پروانه فعالیت حوزه توانبخشی در اهواز و شهرستان‌های خوزستان است.

حدود ۲.۵میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش بیمه سلامت استان هستند.

برچسب ها : بیمه سلامت خوزستان مراکز توانبخشی بیمه سلامت