شماره خبر : 1623
منتشر شده در مورخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 11:44
برگزاری اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری

برگزاری اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری

اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری  روز چهارم خرداد همزمان با روز ملی مقاومت دزفول به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد .

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، با بیان این که اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری  روز چهارم خرداد همزمان با روز ملی مقاومت دزفول برگزار خواهد شد گفت :  تا کنون بیش از سی مقاله از شهر‌های مختلف کشور به ایمیل اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری ارسال شده است .

موحدیان عطار  تصریح کرد: برگزاری همایش کشوری با موضوع زنان کار جدیدی بود و با استقبال حوزویان و دانشگاهیان  مواجه شد و مجالی برای نویسندگان بود تا مقالات خود را ارائه دهند و همچنین فرصتی برای ما  بود تا از دل این مقالات آسیب ها را ریشه یابی کنیم .

وی افزود : در نظر داریم پس از از ارزیابی کلیه مقالات و داوری آن‌ها توسط تیم داوری ، جوایز ارزشمند به سه مقاله برتر داده شود  و مقالات برگزیده چاپ خواهند شد .

وی در پایان یاد آور شد : این همایش  با محور‌های مختلف، حقوقی،   اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زبان و ادبیات، دینی پایداری  انقلابی، فضای مجازی و رسانه در روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۳۰: ۹ تا ۱۱ به صورت وی ویدئو کنفرانس در سالن جلسات فرمانداری دزفول برگزار خواهد شد. 
 خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان  

برچسب ها : توسعه شهری نقش زنان روز ملی مقاومت دزفول