شماره خبر : 16409
منتشر شده در مورخ : ۱۲ دی ۱۴۰۱
ساعت : 16:10
راه اندازی بازار روز میوه و تره بار در مناطق کلانشهر اهواز

راه اندازی بازار روز میوه و تره بار در مناطق کلانشهر اهواز

 

هشت بازار روز ویژه میوه و تره بار در مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برای رفاه شهروندان راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز در گفتگو با تحریریه خبر خوزستان با اشاره به اینکه ۲۶ بازارچه شهرداری در اهواز وجود دارد گفت : بنابر دستور شهردار قرار است در هر منطقه یک بازار روز ویژه میوه و تره بار راه اندازی شود.

میثم ایل اسکندری با بیان اینکه تا قبل از عید راه اندازی دو بازار در دستور کار قرار گرفته است افزود : ۱۸۰۰ متر مربع از فضای بازار صدف برای راه اندازی بازار میوه و تره بار در محدوده و دیگری بازاری در محدوده منطقه شش جنب سوله ورزشی الغدیر است که  آماده سازی شد و ظرفیت استقرار ۲۰۰ دستفروش را دارد.

وی گفت در مجموع قرار است ۸ بازارچه در ۸ منطقه شهری شهرداری اهواز راه اندازی شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت میوه و تره بار به عهده صمت و جهاد کشاورزی است افزود : برای هر بازار روز میوه یک متولی تعیین و وظایف نظارت بر این بازار به عهده او خواهد بود.

وی گفت : همچنین در حال پیگیری برای نمایش قیمت میوه در سایت اهواز من هستیم تا مردم بتوانند قیمت به روز میوه را از طریق این سایت مشاهده کنند .

ایل اسکندری با اشاره به اینکه بناست به مناسبت شب عید عرضه مستقیم میوه از میدان الغدیر در حدود ۲۵ نقطه شهر انجام شود افزود :  همچنین مکاتباتی انجام شده تا در صورت همکاری اتحادیه آجیل و خشکبار و اصناف ، خشکبار شب عید زیر قیمت بازار به صورت مستقیم در برخی نقاط اهواز به فروش برسد که در صورت توافق این طرح اجرا خواهد شد.

وی گفت : ساماندهی بازار آبزیان نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که تا سال آینده پس از انجام مطالعات و نهایی شدن مکان‌های مورد نظر این بازار توسط شهرداری اهواز ساخته شود .

برچسب ها : بازار روز میوه و تره بار راه اندازی بازار روز میوه و تره بار در مناطق کلانشهر اهواز کلانشهر اهواز