شماره خبر : 16517
منتشر شده در مورخ : ۱۷ دی ۱۴۰۱
ساعت : 12:3
پلمب ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز در اهواز

پلمب ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز در اهواز

 

رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز دام و عدم رعایت موازین بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رضا حفیظی گفت: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان دامپزشکی شهرستان اهواز از واحد‌ها قصابی و گزارشات مردمی ارسال شده به این اداره ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز دام و رعایت نکردن موازین بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب و به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به این نکته که هر گونه کشتار دام باید درکشتارگاه مورد تائید دامپزشکی کشتار شود، افزود: هر گونه کشتار خارج از این ضوابط کشتار غیر بهداشتی، غیر مجاز و تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی شده و بازرسان اداره دامپزشکی با واحد‌های متخلف طبق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کنند.

حفیظی در پایان از شهروندان خواست در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به برچسب زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری کرده و از محل‌های مورد تائید که تحت نظر بازرسین اداره دامپزشکی است خریداری کنند و هر گونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت پیگیری گزارش دهند.

برچسب ها : کشتار غیر مجاز در اهواز قصابی کشتار غیر مجاز