
متقاضیان اسقاط خودرو به ۲ دسته تقسیم میشوند
رئیس ستاد نوسازی اسقاط خودروهای فرسوده گفت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، مسئولیت اسقاط به وزارت صمت منتقل شده است.
آقای مهدی سالاریه گفت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، مسئولیت اسقاط به وزارت صمت منتقل شده است.
او گفت: فعالیت سامانه ستاد حمل و نقل سوخت کشور در گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت و سامانه نوسازی با مسئولیت وزارت صمت در فروردین ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.
سالاریه می گوید: طی برنامه ریزی انجام شده متقاضیان به ۲ دسته کلی تقسیم میشوند، دسته اول متقاضیانی هستند که برنده قرعه کشی خودروسازان در طرحهای جایگزینی خودرو فرسوده شده، اما هیچ اقدامی انجام نداده بودند، که برای آنها یک فرصت مجدد در نظر گرفته شده است که این افراد باید در سامانه نوسازی ناوگان ثبت نام کنند و فرآیند اسقاط خودروی فرسوده و جایگزینی را ادامه دهند.
رئیس ستاد نوسازی اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همچنین متقاضیانی هستند که در قرعه کشی برنده شده اند، در سامانه ستاد حمل و نقل سوخت، خودروهایشان پذیرش یا حتی اسقاط شده است که باید منتظر فراخوان خودروساز باشند. خودروسازان میتوانند این متقاضیان را فراخوان کنند تا وجه اعلامی را تکمیل یا خودروی خود را تحویل بگیرند این فرآیند در روزهای آتی انجام خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزیبرچسب ها : اسقاط خودرو سامانه یکپارچه خودرو خودرو
- راوی گفت: وزارت نیرو بجای تعهداتش به صنایع، برق ماینرهای <مجاز> را تامین می کند
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: وزارت نیرو بجای تعهداتش به صنایع، برق ماینرهای <مجاز> را تامین می کند
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است