شماره خبر : 2144
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 15:37
برگزاری اولین نمایشگاه توانمندسازی ماهشهر برای حمایت از تولیدکنندگان

برگزاری اولین نمایشگاه توانمندسازی ماهشهر برای حمایت از تولیدکنندگان

۵۰ تفاهمنامه به منظور حمایت از تولیدکنندگان ماهشهری در اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه امضا می شود.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت : اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه از امروز با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت آغاز شد .

جواد گلی افزود : بیش از ۵۰ تفاهم‌نامه با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه منعقد می‌شود.

وی گفت : مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور مدیران صنعت پتروشیمی و مسوولین استانی و محلی برگزار می‌شود.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از عصر امروز آغاز تا روز سه شنبه در سالن تلاش ماهشهر ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه، نهاد‌های حاکمیتی، سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی نظیر سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن حمایت از زندانیان با راهبری فرمانداری شهرستان حضور فعال دارند.

گلی گفت : در این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع برگزار می‌شود، شاهد حضور بیش از ۱۲۰ شرکت تولیدی، خدماتی و همچنین حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با تمامی شرکت‌های تابعه خود که در ماهشهر فعال هستند، در این نمایشگاه حضور دارد.

وی گفت : با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات اولیه انجام شده بین شرکت‌های پتروشیمی و تولیدکنندگان، انتظار می‌رودحداقل ۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع‌های پتروشیمی و شرکت کنندگان در طول این نمایشگاه به امضاء برسد و امید می‌رود با توجه به آمادگی طرفین، بسیاری از این تفاهم نامه‌ها منجر به عقد قرارداد همکاری شود.

وی گفت : پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه موجب توانمندسازی و توسعه اشتغال و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه شود.
 خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان 

برچسب ها : نمایشگاه توانمندسازی ماهشهر تولیدکنندگان خوزستان