شماره خبر : 2435
منتشر شده در مورخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 22:44
ساماندهی وانت‌بار‌ها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی

ساماندهی وانت‌بار‌ها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است که در دستور کار قرار دارد.

بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است و این امر با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با محوریت شهرداری در حال اجرا است.

او بیان داشت: ایجاد گره ترافیکی در معابر، مخدوش کردن چهره شهر، رعایت نکردن مسایل بهداشتی، کثیف کردن خیابان‌ها و بروز مشکلات اقتصادی برای عرضه کنندگان مجاز میوه تنها بخشی از عوارض ناشی از فروش میوه از سوی وانت بار‌ها است.

ربیعی تصریح کرد: با اجرای طرح پاکسازی وانت بار‌ها علاوه بر زیبا شدن سیما و منظر شهری، از ایجاد ترافیک و سوانح در معابر جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی هستیم تا ضمن اجرای صحیح این طرح، آسیبی متوجه این قشر از جامعه نشود و با تلاش یکدیگر اقدامات ویژه‌ای را در این راستا انجام دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین راهکار و کمک، همکاری شهروندان در این زمینه است و در صورت همکاری مردم و عدم خرید از وانت بارها، این طرح‌ها با موفقیت به سرانجام خواهد رسید چرا که این خودرو‌ها حقوق تمام شهروندان را نقض می‌کنند و با اشغال پیاده‌رو‌ها و خیابان‌ها و استفاده غیر مجاز از این معابر، علاوه بر ایجاد ترافیک، بهداشت محیط شهری را با ریختن ضایعات به خطر می‌اندازند.
منبع:
 باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها : وانت بار میوه فروشی اهواز