شماره خبر : 2461
منتشر شده در مورخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 9:3
راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک در خوزستان

راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک در خوزستان

بیش از ۱۷ خدمت از ۲۶ خدمت شرکت گاز خوزستان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان ضمن تاکید بر موفق بودن طرح راه اندازی میزخدمت، از بالا بردن کیفیت خدمات این شرکت خبرداد و بر الکترونیکی کردن تمامی خدمات تاکید کرد.

عبداله ابول پور  با اشاره به نقش راه اندازی میزخدمت در الکترونیکی شدن خدمات افزود: در سال گذشته خدمات این شرکت فقط از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شد که با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک تعداد زیادی از خدمات گازرسانی حضوری به الکترونیکی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه تعداد درگاه‌های دریافت خدمات در خوزستان افزایش یافته است، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و مشترکین گاز خانگی، درگاه‌های ارائه خدمات گازرسانی را افزایش داده ایم و متقاضیان می‌توانند از طریق میزخدمت حضوری و الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، امور مشترکین ادارات گازرسانی و سایت شرکت گاز استان خوزستان نسبت به دریافت خدمات گازرسانی اقدام کنند.

مدیرعامل گاز خوزستان ضمن تاکید بر الکترونیکی کردن خدمات باقی مانده، اظهار داشت: کسانی که خدمات گازرسانی را از طریق سایت شرکت گاز خوزستان دریافت کنند، خدمات را رایگان دریافت خواهند کرد و مشمول پرداخت هزینه‌های دفاتر پیشخوان دولت نخواهند بود.

عبداله ابول پور بیان داشت: در سال ۹۹ با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک از ورود بیش از ۱۴ هزار نفر به شرکت گاز استان خوزستان و ادارات تابعه جلوگیری شده است که امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها : میز خدمت خوزستان راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک در خوزستان