شماره خبر : 2600
منتشر شده در مورخ : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 8:50
حضور موفق معلمان اهوازی در جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن

حضور موفق معلمان اهوازی در جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از کسب ۱۲ مقام استانی در جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن و چاقی از سوی معلمان و دانش آموزان اهوازی خبر داد.
یاسین معتوکی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، گفت: جشنواره طرح کوچ( جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن و چاقی) دی ماه سال تحصیلی جاری در سه بخش همکار، دانش آموز و والدین و سه مرحله منطقه، استانی و کشوری برگزار شد.
او با اشاره به اینکه همکاران و دانش آموزان ناحیه ۴ اهواز در بخش‌های مختلف این جشنواره موفق به کسب مقام استانی شدند، افزود: در بخش همکاران، اعظم توکلی سه مقام در رشته‌های (نرم افزار، بازی رایانه ای، فیلم)، مهستا خورشیدی در بخش دلنوشته، فرجام زمانی در بخش پوستر (۳ اثر) و میثم شیشه بر در بخش فیلم موفق به کسب مقام استانی شدند.
معتوکی در ادامه بیان کرد: در بخش دانش آموزی؛ پارمیدا نوری پور (پوستر دبیرستان گلچهره) سپهر آریز (پوستر- شهید بهشتی ۱) پرنیان نیکخو (پویانمایی فرزانگان یک) فاطیما نوری زاده و فاطمه لویمی (کاریکاتور- گلچهره) و زهرا نظری (نقاشی- نوید صالحین) کسب مقام برتر استانی را در این جشنواره از آن خود کردند.
مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در جشنواره کسب موفقیت را به کلیه دانش آموزان، والدین و فرهنگیان تبریک گفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها : تربیت بدنی کنترل وزن چاقی