شماره خبر : 27380
منتشر شده در مورخ : ۲۳ آبان ۱۴۰۲
ساعت : 14:41
واگذاری تدوین استاندارد تخصیص نیروی کار به خوزستان

واگذاری تدوین استاندارد تخصیص نیروی کار به خوزستان

 

تدوین استاندارد با عنوان تخصیص نیروی کار به خوزستان در کمیته برنامه ریزی سیستم مدیریت واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مذیرکل استاندارد خوزستان گفت : کمیته برنامه‌ریزی سیستم مدیریت با حضور معاون دفتر تدوین استاندارد‌های ملی،برگزار شد .

علی داوودی افزود : در این کمیته ۸ عنوان پیشنهادی استاندارد از کل کشور مورد بررسی قرار گرفت، در راستای تحقق تبصره ۳ ماده ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تدوین استاندارد با منبع ISO۳۰۴۳۴:۲۰۲۳ با عنوان "مدیریت منابع انسانی- تخصیص نیروی کار" به استان خوزستان واگذار شد.

وی گفت : این استاندارد، روش‌های مناسب مشترک برای تمام انواع تخصیص نیروی کار را ارائه داده و چارچوبی از فرآیندها، شیوه‌ها و فعالیت‌های مدیریتی را برای تخصیص کار به کارکنان شرح می‌دهد.

داوودی بیان کرد : اصول و فرآیند‌های سطح بالای آن برای همه روش‌های تخصیص و انواع نیروی کار و در انواع سازمان‌ها و بخش‌های صنعتی و از تیم‌های کوچک گرفته تا سازمان‌های پیچیده بزرگ کاربرد دارد.

وی گفت : همچنین برای همه روش‌های تامین نیروی کار، خواه نیروی کار از کارکنان داخلی باشد یا کارکنان خارجی قابل اجرا می‌باشد. با عنایت به نقش و جایگاه نیروی کار در سازمان‌ها و اهمیت موضوع در ارتقاء بهره وری و مدیریت ارزیابی عملکرد سازمان‌ها، تدوین این استاندارد در استان خوزستان انجام می‌شود.

برچسب ها : استاندارد تخصیص نیروی کار به خوزستان خوزستان