شماره خبر : 3713
منتشر شده در مورخ : ۶ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 8:19
مدیرعامل نیروگاه خبر داد: واحد ۶ نیروگاه رامین اهواز به‌زودی به مدار برمی‌گردد

مدیرعامل نیروگاه خبر داد: واحد ۶ نیروگاه رامین اهواز به‌زودی به مدار برمی‌گردد

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش ۱۴ درصدی تولید این نیروگاه در خرداد ۱۴۰۰ در مقایسه با سال قبل خبر داد.

خلیل محمدی، اظهار کرد: نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه، همواره در جهت تولید برق به عنوان یک انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس استان خوزستان و پیک مصرف برق، نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به کار گرفته است تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.

وی افزود: میزان تولید خرداد ۱۴۰۰ نیروگاه رامین اهواز، ۸۶۳ هزار و ۶۸۳ مگاوات ساعت بود که نسبت به خرداد سال ۹۹، افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: میزان تولید سه ماهه نخست این نیروگاه در سال جاری ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۶۴ مگاوات ساعت بوده که این میزان تولید، ۱۲ درصد بیش از میزان تولید سه ماهه مشابه در سال گذشته است.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع شش واحد نیروگاه رامین اهواز، پنج واحد در مدار تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی، تحت تعمیرات اساسی قرار دارد، آخرین روزهای تعمیرات را می‌گذراند و امیدواریم در روزهای آینده شاهد راه‌اندازی مجدد این واحد نیروگاهی و تقویت سطح تولید این مجموعه با حداکثر توان باشیم.

وی افزود: متوسط تولید لحظه‌ای در خردادماه امسال ۲۴۰ مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در این ماه ۳ هزار و ۶۰۴ ساعت بوده است.
منبع: ایسنا

برچسب ها : استانی-اقتصادی اخبار اقتصادی - خوزستان برق نیروگاه رامین اهواز