شماره خبر : 3938
منتشر شده در مورخ : ۱۲ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 9:45
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری: ظرفیت‌های بودجه امسال برای کاهش محرومیت‌های خوزستان بکارگیری می‌شود

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری: ظرفیت‌های بودجه امسال برای کاهش محرومیت‌های خوزستان بکارگیری می‌شود

 محمد امید روز شنبه در بدو ورود به  فرودگاه  شهید قاسم سیلمانی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوزستان از جمله استانهای مهم کشور محسوب می شود و نیاز است در عرصه های مختلف، به خصوص بخش زیرساخت های مناطق روستایی و محروم، مورد توجه قرار گیرد.اهواز- ایرنا- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: از ظرفیت و منابع بودجه سال ۱۴۰۰ برای کاهش محرومیت های استان خوزستان استفاده می شود.

وی ادامه داد: تاکنون حرکات بسیار خوبی برای رفع محرومیت زدایی از استان خوزستان توسط استاندار خوزستان رقم زده شده و یا مورد برنامه ریزی قرار گرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با اشاره به اینکه قانون بودجه امسال از ظرفیت های مناسبی در راستای تحقق این برنامه ریزی ها برخوردار است ادامه داد: به واسطه توجهی که در این رابطه صورت گرفته، پیش بینی می شود امسال اقدامات مناسبی در زمینه محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت های روستایی در کشور و استان خوزستان رقم زده شود.

امید اظهارداشت: امروز با حضور مقامات استان از برخی مناطق روستایی استان بازدید خواهد شد و در نشستی که در پایان سفر برگزار می شود در خصوص رفع مشکلات و ایجاد هرچه بیشتر اشتغال روستایی و زیرساخت های مورد نیاز در استان تصمیم گیری می شود.

وی یادآورشد: تلاش می شود به واسطه ظرفیت های بودجه سال جاری، سفر امروز به استان خوزستان پربار و کاربردی باشد.

منبع: ایرنا

برچسب ها : محمد امید قانون بودجه خوزستان