شماره خبر : 4326
منتشر شده در مورخ : ۲۳ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 13:41
بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شفا اهواز افتتاح شد

بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شفا اهواز افتتاح شد


برای اجرای این طرح های بهداشتی و بهسازی انجام شده ۱۱۵ میلیارد ریال با مشارکت خیرین هزینه شده است.بخش شیمی درمانی سرپایی و آزمایشگاه بیمارستان شفا روز چهارشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین افتتاح بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شفا گفت: در پنج سال اخیر فعالیت درمانی بیمارستان شفا فقط در محدوده درمانگاه و بخش پیوند مغز و استخوان بود اما با همت مدیریت جدید این بیمارستان و حمایت خیرین خوزستانی مخصوصا آقای خباز و حمایت دانشگاه، بخش شیمی درمانی سرپایی این مرکز افتتاح شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: در کنار بخش سرپایی شیمی درمانی، آزمایشگاه جامع بیماران سرطانی نیز به بهره برداری رسید همچنین بخش درمانگاهی بیمارستان شفا در ۲ نوبت صبح و عصر در زمینه بیماری های خون و سرطان به بیماران خدمات ارائه می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امیدواریم این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کرده و بستری فراهم شود تا خدمات آسان تری به بیماران خون و سرطان ارائه دهیم.

وی افزود: مشکل عمده این مرکز درمانی تامین داروی شیمی درمانی از داروخانه های بیرون از بیمارستان است که تلاش می شود با حل این مشکل این مرکز درمانی خدماتش را به شکل جامع تری به بیماران خونی و سرطانی ارائه کند.

ابول نژادیان از پیگیری مدیریت بیمارستان شفا ، حمایت معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و کمک خیرینی که تلاش کردند در یک بازه زمانی بیمارستان جایگزین شفا ساخته شود تقدیر و تشکر کرد.
منبع: ایرنا

برچسب ها : اهواز بیمارستان شفا اهواز شیمی درمانی