شماره خبر : 4636
منتشر شده در مورخ : ۴ مرداد ۱۴۰۰
ساعت : 13:10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز: در هفته اخیر خاموشی ناشی از کمبود برق در اهواز نداشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز: در هفته اخیر خاموشی ناشی از کمبود برق در اهواز نداشتیم

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در هفته اخیر هیچگونه اعمال خاموشی ناشی از کمبود برق در شهر اهواز نداشتیم.

مهرداد فارسی مدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام مدیریت دیسپاچینگ مرکز کلانشهر اهواز، طی روزهای گذشته هیچگونه اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده و ناشی از کمبود برق در شهر اهواز نداشتیم.  

وی افزود: با توجه به همکاری گسترده بخش‌های صنایع، کشاورزی، اداری و تجاری و همچنین صرفه‌جویی جدی شهروندان در زمینه اعمال مدیریت مصرف بهینه برق، هیچ خاموشی در شهر اعمال نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: بر اساس گزارش سامانه اتفاقات و فوریت‌های برق ۱۲۱، در اثر هم‌زمانی گرما و مصرف برخی مشترکین پرمصرف به صورت پراکنده و موردی شاهد حوادثی در برخی از مناطق اهواز بودیم که منجر به خاموشی شد.

فارسی مدان عنوان کرد: در روزهای اخیر حوادثی از جمله سیم‌بریدگی، فیوزسوزی، جمپرسوزی و بعضا آسیب به ترانس در شبکه برخی از نقاط شهر اهواز رخ داده که با حضور به موقع گروه‌های عملیاتی نسبت به رفع اشکال، اقدامات لازم انجام شده است.   

وی ادامه داد: با توجه به استمرار گرمای شدید هوا، از همه شهروندان درخواست داریم تا پایان فصل گرما و کمبود برق موجود، در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و ... را وارد مدار نکنند تا شاهد پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در تابستان  امسال در اهواز باشیم.


منبع: ایسنا

برچسب ها : خاموشی برق قطعی برق توزیع برق اهواز کمبود برق