شماره خبر : 4644
منتشر شده در مورخ : ۴ مرداد ۱۴۰۰
ساعت : 15:59
قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق در خوزستان تشکیل شد

قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق در خوزستان تشکیل شد

 


علی سلیمانی روز دوشنبه در نشست تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق در خوزستان بیان کرد:استفاده از بستر رسانه در قالب جشنواره رسانه‌ای و نشست خبری و انتشار اخبار و عکس نوشته‌ها در شبکه‌های اجتماعی، باعث آگاه سازی جامعه و اصلاح الگوی مصرف می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق(طرح شهید عباسپور ) در استان گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه استفاده از ظرفیت رسانه به اشکال مختلف برای کمک به صنعت برق استان و فرهنگسازی در این زمینه است.

وی گفت: عمده مشکلات حوزه برق ناشی از کاهش آب پشت سدها و تولید برق است و حالا که در شرایط تراز نبودن تولید و مصرف آب قرار داریم نیاز به کمک داریم.

وی با اشاره به کاهش بارندگی ها، افزایش دما، کاهش تولید، اوج گرفتن مصرف، و پدیده رمز ارزهای غیرمجاز، ادامه داد: برای استفاده بهینه از برق به مدیریت مصرف از سوی مشترکان نیاز است.

سلیمانی افزود : قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق (طرح شهید عباسپور) با عضویت معاونت عملیات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، سازمان بسیج رسانه استان و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تشکیل شده است.

قرارگاه رسانه ای، یک ابلاغ کشوری است

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در این نشست گفت:پس از نشست ویدیو کنفرانسی سپاه و شرکت توزیع برق در سراسر کشور، وظایفی بر عهده سازمان بسیج رسانه گذاشته شد که اگر بتوانیم در این حوزه فعالیت اثرگذار رسانه‌ای داشته باشیم به طور قطع می‌توانیم شایعات حوزه آب و برق را کنترل کنیم.

سجاد بهمئی افزود: با حضور رسانه‌ها، قدرت و توانایی مدیریت بخش آب و برق بیشتر است، و این قرارگاه رسانه‌ای یک ابلاغ کشوری است که در حوزه تولید محتوا و انتشار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد:  این ظرفیت در استان وجود دارد که محتوا به صورت ویژه نشرداده شود و متولیان امر فرهنگ، مثل بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ها و تمامی رسانه‌ها در این مسیر می‌توانند کمک کنند.

برگزاری جشنواره رسانه ای در حوزه برق

بهمئی، با اشاره به نیاز افزایش تولیدات رسانه‌ای با موضوع مدیریت یا کاهش مصرف برق، برگزاری یک جشنواره رسانه‌ای را مطرح کرد و گفت: برگزاری جشنواره رسانه‌ای و افزایش تولیدات رسانه ای در حوزه برق، به طور قطع تاثیرگذاری ویژه ای در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف به دنبال دارد.

وی افزود: عکس، تولید مصاحبه و گزارش خبری و تحلیلی، موشن گرافیک، و یادداشت با موضوع مدیریت مصرف یا اصلاح الگوی مصرف می‌تواند از بخش‌های این جشنواره باشد.

بهمئی گفت: با برگزاری تور رسانه‌ای از مکان‌های تولید یا توزیع و دیسپاچینگ برق خوزستان با حضور کارشناسان این صنعت، برگزاری نشست خبری مشترک با سپاه، بسیج رسانه و شرکت توزیع نیروی برق خورستان، و برگزاری جشنواره رسانه‌ای با موضوع مدیریت مصرف برق به مجموعه صنعت برق خوزستان کمک می‌شود تا با همکاری همه مشترکان از بروز خاموشی ها جلوگیری شود.

برچسب ها : مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق خوزستان خوزستان