شماره خبر : 473
منتشر شده در مورخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 10:45
سالمندان خوزستانی برای تزریق واکسن مراجعه کنند

سالمندان خوزستانی برای تزریق واکسن مراجعه کنند

سالمندان بالای ۸۰ سال در خوزستان با در دست داشتن کارت ملی برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تداوم عملیات واکسیناسیون علیه کرونا در خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۶ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه این میزان از سالمندان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، اظهار داشت: واکسیناسیون این گروه سنی همچنان ادامه دارد و همه سالمندان بالای ۸۰ سال استان می‌توانند با در دست داشتن مدرک شناسایی به مراکز بهداشت مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

ابول نژادیان افزود: در صورتیکه تا پایان این هفته واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال به پایان برسد و همچنین دوز موردنیاز برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۷۵ سال تامین شود، واکسیناسیون این گروه سنی را هم آغاز خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: در آخرین رنگ بندی از سوی وزارت بهداشت شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، رامشیر، امیدیه و مسجدسلیمان از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، همچنین شهرستان‌های ایذه و باغملک از نارنجی به قرمز، لالی از وضعیت نارنجی به زرد و دشت آزادگان نیز از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شدند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان

 

برچسب ها : سالمندان بالای ۸۰ سال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسیناسیون علیه کرونا