شماره خبر : 504
منتشر شده در مورخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 21:11
راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد

راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس چه به صورت حضوری و خودرویی برگزار نخواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی روز جهانی قدس، افزود: اگر چه در روز ۲۲بهمن شاهد برگزاری راهپیمایی خودرویی موفق بودیم، اما با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا، پس از برگزاری نشست‌ها و بررسی‌ها انجام شده، ده‌ها برنامه مختلف در سطح ملی و بین المللی، جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد شد تا این روز بزرگ زنده نگهداشته شود.
نصرت الله لطفی تصریح کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس را به عنوان یادگار امام خمینی(ره) و عمل به وظیفه دینی، انقلابی و دفاع از مظلوم دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی، پرچمدار و منادی دفاع از فلسطین و روز قدس محور اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و آزادی خواهان در دفاع از فلسطین است.
لطفی اضافه کرد: روز جهانی قدس همه ساله از اهمیت خاصی برخوردار بوده و است، ولی امسال اهمیت آن به دلیل اقدام نابخردانه سران خودفروخته و مزدور برخی کشور‌های عربی در برقراری ارتباط رسمی با رژیم صهیونیستی، اهتمام ضعیف‌تر دیگر کشور‌های عربی به این اقدام ظالمانه و تحرکات شیطانی رژیم جعلی در یکسال گذشته، بیشتر است و باید برنامه‌های باشکوه‌تر و منسجم تری در عرصه بین المللی داشته باشیم.
خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان

برچسب ها : راهپیمایی روز قدس شیوع کرونا قدس