شماره خبر : 5043
منتشر شده در مورخ : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
ساعت : 11:51
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان: تردد بین شهر‌های خوزستان ممنوع نیست

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان: تردد بین شهر‌های خوزستان ممنوع نیست

 

حیاتی گفت: تردد بین شهر‌های خوزستان ممنوع نیست، ولی ورود به استان و خروج از آن ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، ولی اله حیاتی با اشاره به مسدود بودن ورودی‌های خوزستان به روی خودرو‌های با پلاک غیربومی افزود: طرح ممنوعیت خروج از استان از ظهر دیروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۵ شهریور ماه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این خودرو‌ها تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به استان را ندارند، اظهار کرد: همچنین خروج خودرو‌های پلاک‌های بومی امکانپذیر نیست، لذا از مردم خواهشمندیم از سفر منصرف شوند و از مراجعه به مبادی خروجی خودداری کنند.
حیاتی به تداوم تعطیلی اداره‌های استان تا روز شنبه اشاره کرد و بیان داشت: اداره‌های ضروری تنها با یک سوم نیرو‌های خود مجاز به فعالیت هستند، همچنین اصناف به غیر از گروه یک اجازه فعالیت ندارند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه کمیته‌ای ذیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان به نام کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی کار نظارت بر هیات‌های عزاداری را بر عهده دارد، تصریح کرد: برگزاری این مراسم‌ها در مکان‌های مسقف ممنوع بوده و صرفاً باید در فضای باز برگزار شوند.
این مقام مسئول ادامه داد: از همه عزاداران حسینی و مسئولان هیات‌ها خواهشمندیم با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری در خوزستان، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
ثبت تردد‌های غیرمجاز و اعمال جریمه برای خودرو‌ها
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همکاران ما در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند، همچنین دوربین‌هایی نصب شده در این مقاطع فعال شده اند و هرگونه تردد را ثبت می‌کنند و جریمه برای آن‌ها اعمال خواهد شد.
سرهنگ رضا دولتشاهی تصریح کرد: در این مرحله اگر مالکان خودرو، جریمه خود را تا یک ماه پرداخت نکند قطعا میزان آن ۲ برابر می‌شود، بنابراین از هم استانی‌ها خواستار همکاری هرچه بیشتر با مسئولان برای قطع زنجیره ویروس کرونا هستیم.

برچسب ها : فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان ممنوعیت کرونایی خوزستان