شماره خبر : 5120
منتشر شده در مورخ : ۲ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 9:19
استاندار خوزستان خبر داد؛ معرفی پرونده‌های موانع تولید در خوزستان به دستگاه قضا

استاندار خوزستان خبر داد؛ معرفی پرونده‌های موانع تولید در خوزستان به دستگاه قضا

 

سلیمانی دشتکی گفت: پرونده‌هایی که برای رفع موانع و پیگیری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان دچار مشکل می‌شوند به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سرسرای استانداری با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: برخی دستگاه‌ها در مواردی باعث ایجاد مانع بر سر راه تولیدکنندگان می‌شوند که از این پس به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

او با بیان اینکه برخی دستور کار‌ها در این ستاد برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی به درستی پیگیری و اعمال نمی‌شوند و همین موضوع باعث باقی ماندن مشکلات در بخش تولید شده، اظهار داشت: یکی از موانعی که بر سر راه فعالیت شرکت‌ها و بخش خصوصی در خوزستان شده، معارض بودن شرکت نفت در مناطق و اراضی مختلف در استان است، بطوریکه هر شرکتی که قصد انجام و راه‌اندازی پروژه‌ای در استان داشته باشد شرکت نفت در آن منطقه معارض است و مانع فعالیت بخش خصوصی می‌شود.

سلیمانی دشتکی از دیگر ضعف‌های دستگاه‌های اجرایی در خوزستان نبود اطلاع رسانی درست از فعالیت‌هایی است که در این استان با مشکلات زیاد انجام می‌شود، عنوان کرد و ادامه داد: باید کار‌هایی که نظام و دولت انجام می‌دهد به مردم اطلاع رسانی شود و تنها ضعف‌ها بیان نشود، مردم باید از کار‌هایی که برای رفع سختی‌ها و مشکلات انجام می‌شود اطلاع داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تا جایی که امکان دارد باید مشکلات، درون استان حل شود و از ارجاع آن‌ها به تهران خودداری شود، زیر ارجاع آن‌ها به تهران برای حل مشکل زمان بر است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها : دستگاه قضایی موانع تولید قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان