شماره خبر : 5209
منتشر شده در مورخ : ۸ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 10:11
بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهیدهاشمی اهواز

بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهیدهاشمی اهواز


مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهیدعلی هاشمی اهواز با تجهیزات کامل و یک صد تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: هفت درصد تلفاتی انسانی کرونا متعلق به خوزستان است و همین امر بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌افزاید.بهره برداری از مرکز تجمیعی
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد اظهار داشت: تاکنون برنامه‌های متعددی برای کنترل این بیماری در سطح کشور و به خصوص خوزستان اجرا شده است. اکنون نیز با خرد جمعی و به همت ناحیه مقاومت امام علی (ع) اهواز شاهد تلاش مضاعفی برای جلوگیری از شیوع این ویروس هستیم.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه این خدمات در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر می‌باشند گفت: هر زمانی که مردم پای کار بودند، مشکلات به حداقل رسیده است؛ مردم اگر فاصله گذاری اجتماعی، ماسک، ضدعفونی دست و پرهیز از دورهمی را رعایت کنند بی شک می‌توانیم آمار مبتلایان و تلفات انسانی ناشی از کرونا را کاهش دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز اظهار داشت: بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید هاشمی و همچنین اهدای کمک‌های مومنانه تجهیزات پزشکی از سوی ناحیه مقاومت امام علی (ع) در شرق اهواز با حمایت شرکت فولاد خوزستان در منطقه ۴۰۰ دستگاه شهرستان اهواز در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شد.
سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: امید است با تجهیز بیمارستان‌ها و همچنین مشارکت مردم در بحث پیشگیری تلاش مضاعفی صورت گیرد تا هرچه سریعتر زنجیره این ویروس قطع شود.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود، مردم به مرکز شهید هاشمی که روزانه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ فعالیت می‌کند، مراجعه کنند تا از ازدحام در سایر مراکز جلوگیری شود.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیجیان در مجموعه سپاه ناحیه امام علی (ع) با کمک مجموعه کادر بهداشت و درمان و شرکت فولاد خوزستان فعالیت‌های قابل توجهی داشتند و اکنون بیشتر سالن‌های ورزشی به مراکز واکسیناسیون تبدیل شده است.
وی بیان کرد: مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش مهمی دارند و انتظار می‌رود از تجمع و دورهمی خودداری کنند تا مجموعه کادر درمان بتوانند به بیماران با مدیریت بهتری رسیدگی کنند.
سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید دارند و در چنین شرایط سختی باید با این اقدام به کادر درمان کمک کنیم.
وی افزود: بسیاری از بیماران شرایط وخیمی دارند، کادر درمان خسته شده و خیلی از خانواده‌ها نیز داغدار هستند؛ باید باوجود این شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باری از دوش کادر درمان برداشت.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: کمک‌های مومنانه و راه‌اندازی مراکز درمانی و واکسیناسیون همچنان توسط گروه‌های بسیجی ادامه دارد.

 

برچسب ها : ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح واکسیناسیون کرونا