شماره خبر : 5362
منتشر شده در مورخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 12:20
وزیر کشور: خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که بتواند یک کشور را تامین کند

وزیر کشور: خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که بتواند یک کشور را تامین کند

 

وحیدی گفت: خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که بتواند یک کشور را تامین کند ما باید همه‌ی ظرفیت‌ها را بسیج کنیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان گفت: برای خوزستان سند توسعه و پیشرفت نوشته می‌شود و طبق آن به این استان بودجه تعلق می‌گیرد.

او با بیان اینکه صنایع پایین دستی پتروشیمی بسیار مهم است و باید در کنار صنایع پتروشیمی مادر کار کرد آن شروع شود، افزود:  برنامه‌ی رفع محرومیت‌ها در کشور آغاز شده که در خوزسنان ۱۲۳ شناسایی شده و کار آن شروع خواهد شد.

وحیدی بیان داشت: ظرفیت‌های معنوی استان خوزستان از افتخارات بزرگ این استان است و فرمانداران ما باید همدل و همراه مردم باشد و مدیرانی که در کسانی انتخاب می‌شوند باید مدیران مردمی باشند و مسائل استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و آب بسیار مهم است . سعی کردیم استاندار‌هایی را انتخاب کنیم که به مشکلات و توانمندی‌های همان استان واقف باشند.

وزیر کشور ادامه داد: دغدغه رئیس جمهور  خوزستان است، حل مشکلات این استان برای مهم است یکپارچگی و یکدستی میان مدیران و مسئولان این استان، است و همه باید یکدست و یکپارچه به هیچ چیز فکر نکنیم جز سربلندی خوزستان.

این مقام مسئول تصریح کرد: خوزستان سرافراز یک تکه مهمی است و اینجا ترکیب‌های بسیار زیبایی از اقوام مختلف عشایر غیور، لر‌ها و عرب‌ها و بختیاری داریم.

او گفت: نسبت به خلیلیان شناخت دارماو مسئولیت‌های مختلفی را در وزارت جهاد کشاورزی داشت و از نظر علمی از اساتید اقتصاد دانشکده تربیت مدرس هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها : حل مشکلات وزیر کشور خوزستان احمد وحیدی