شماره خبر : 5371
منتشر شده در مورخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 13:26
مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان

مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان

 

در مراسمی خلیلیان به عنوان استاندار جدید خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، وزیر کشور در  این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تالار اجتماعات امام خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزارشد، گفت:استان خوزستان دارای ظرفیت های بزرگی از جمله پتروشیمی ، اقتصاد دریا ، کشاورزی می باشد و باید در کنار صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی ایجاد و تقویت شد.

احمد وحیدی  تدوین سند توسعه و پیشرفت خوزستان را خواست ریاست جمهوری خواند  و افزود :  براساس سند توسعه و پیشرفت و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور باید برنامه ها به صورت زمان‌بندی در استان اجرا شوندو مشخص گردد چه پروژه‌ای از چه زمانی با چه میزان اعتباری آغاز و چه زمانی تکمیل می‌ شود، پشتوانه سند توسعه و پیشرفت نقش مشارکت‌های حداکثری است.

وی  از اجرای طرح  محرومیت زدایی در کشور خبر داد و ادامه داد: از ظرفیت های کمیته امداد امام خمینی ،  سازمان بهزیستی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مستضعفان در اجرای این طرح  استفاده می شود.

وزیر کشور بیان کرد : در استان خوزستان   123 کانون محرومیت زدایی شناسایی شده است که اجرای رفع آنها آغاز می شود.

وحیدی گفت : آقای خلیلیان مسئولیت های مختلفی را در وزارت جهاد کشاورزی داشتند و به لحاظ علمی ایشان   از اساتید اقتصاد دانشکده تربیت مدرس هستند.

وی  با تقدیر از تلاش های استاتن دار پیسین خوزستاتن افزود : آقای سلیمانی دشتکی در شرایطی سختی استان را تحویل گرفتند و در یک مدت کم توانستند کارنامه ی خوبی را رقم بزند و ماهم تلاشمان این است که بتوانیم از تجربیات آقای سلیمانی دشتکی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم گفت :در سفر رئیس جمهور به استان پنج اولویت را در نظر گرفتیم اگر به اینها توجه شود مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود : توجه به مسکن جوانان استان بسیار مهم و اساسی است که باید به آن توجه شود.

وی با تقدیر از تلاش های سلیمانی دشتکی ، استاندار پیشین  و آرزوی موفقیت برای خلیلیان استاندار جدید خوزستان گفت : باید برای حل مشکلات خوزستان   اقدام  جهادی و تلاش و کوشش فراوان کرد.

برچسب ها : مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان وزیر کشور