شماره خبر : 539
منتشر شده در مورخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 15:10
پویش مجازی دانش آموزان خوزستانی در روز جهانی قدس

پویش مجازی دانش آموزان خوزستانی در روز جهانی قدس

همزمان با روز جهانی قدس ، پویش ها و طرح های دانش آموزی در استان خوزستان ، به صورت مجازی برگزار خواهند شد .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با بیان اینکه ، روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است افزود : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، همیشه در مسئله استکبارستیزی ، پیشرو بوده است و دانش آموزان ، همه ساله با حضور پر شور خود در این راهپیمایی ، مشتی محکم بر دهان دشمنان کوبیده اند.
حجت الاسلام محمد عرب در تشریح برنامه های اتحادیه دانش آموزان در روز جهانی قدس گفت : امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و ممنوعیت برگزاری تجمعات ، چند پویش دانش آموزی به صورت مجازی برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد : اولین پویش ، پویش "هر دانش آموز یک دلیل نفرت از رژیم کودک کش" است که دانش آموزان دلیل نفرت خود از اسرائیل را به صورت کلیپ و یا عکس نوشت ، برای دبیرخانه این اتحادیه ارسال می کنند .
حجت الاسلام عرب دومین پویش را چالش سطل آب عنوان کرد و درباره آن این طور توضیح داد : در این پویش دانش آموزان با خاک ، شن و یا مواردی از این دست ، ستاره پرچم اسرائیل را روی زمین ترسیم می کنند و سپس با ریختن آب آن را از زمین پاک می کنند .
وی اضافه کرد : آخرین برنامه در قالب ویژه برنامه "جشنواره رسانش" به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اجرا می شود .
حجت الاسلام محمد عرب با بیان اینکه فعالیت هنری و تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد ، اظهار داشت : در جشنواره رسانش ، تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین ، توسط دانش آموزان صورت می گیرد و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه دریافت می کنند .
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در پایان افزود : دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقات و چالش های گفته شده می توانند به سایت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان به آدرس https://etehadiekhz.ir/ مراجعه کنند .
خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان

 

برچسب ها : دانش آموزان قدس پویش مجازی