شماره خبر : 5458
منتشر شده در مورخ : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 8:35
راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز

راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز

 

 

مرکز مدیریت مهارت‌ آموزی و مشاوره شغلی در زندان مرکزی اهواز با هدف ایجاد فرصت آموزشی فنی و مهارتی برای زندانیان راه اندازی می‌شود.

منصور زنگنه منش، معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: فنی و حرفه ای بر اساس دستورالعمل ابلاغی راهبری مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی زندانیان فعال می‌شود تا زمینه اشتغال و کسب درآمد مددجویان و همچنین احساس سر زندگی و کارآمدی در آنان را افزایش دهد.

او با اشاره به ارائه مهارت‌های جدید وتنوع آموزشی به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال ضروری، افزود: مرکز مدیریت مهارت‌ آموزی و مشاوره شغلی در زندان مرکزی اهواز با هدف ایجاد فرصت آموزشی فنی و مهارتی برای زندانیان راه اندازی می‌شود.

زنگنه منش بیان داشت: براساس تفاهمنامه همکاری آموزشی هدف گذاری برای توانمندسازی جامعه هدف زندانیان، ۳۵۸ هزار نفر ساعت؛ پیش بینی شده است و بهره مندی از توان وظرفیت مربیان مددجو و واجدشرایط جهت تدریس و توانمندسازی مهارتی زندانیان در دستور کار قرارگیرد.

معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان این ظرفیت را دارد تا با انتقال تجهیزات مازاد و بلااستفاده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای؛ بستر لازم را برای کیفی بخشی به آموزش در زندان و ندامتگاه‌ها را فراهم سازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان  

برچسب ها : فنی و حرفه ای مهارت آموزی اهواز