شماره خبر : 5540
منتشر شده در مورخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 8:25
فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی یکم  مهر ماه

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی یکم  مهر ماه

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان  از اعزام مشمولان پایه خدمتی  مهر ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

سید فرشاد موسوی تبار درجمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به تداوم و همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه مهر ماه ۱۴۰۰، در یک روز و پنجشنبه یکم مهرماه در دو مکان استان انجام می شود.

وی افزود: مکان اول شهرستان اندیمشک بوده که مشمولین شهرستانهای دزفول، شوش، شوشتر، گتوند و اندیمشک است که مشمولین باید در ساعت ۶ صبح تاریخ فوق در ستاد انتظامی شهرستان اندیمشک جهت اعزام حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان خوزستان گفت: مکان دوم معاون وظیفه عمومی استان واقع در اهواز ابتدای جاده اهواز به شوش، جنب موسسه راهگشا بوده که مشمولین مابقی شهرستانها باید ساعت ۶ صبح یکم شهریور در این مکان جهت اعزام حاضر شوند.

وی ادامه داد: ضمنأ مشمولینی که به مراکز آموزشی داخل استان از جمله سپاه استانی شهید باکری دزفول، شهید درویش اهواز، مرکز آموزش فرماندهی انتظامی استان و پدافند امیدیه  اختصاص یافته‌اند می‌بایست ساعت ۶ یکم مهر ماه مستقیماً خود را به پادگان مربوطه معرفی نمایند و از حضور در دو مکان فوق خودداری نمایند.‌

فرشاد موسوی‌تبار تصریح کرد :در جهت کنترل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از قبیل معاینه و غربالگری مشمولین از طریق بهداری فرماندهی انتظامی استان یا دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل تجمع، ضد عفونی و گندزدایی درون و بیرون اتوبوس‌ها، معاینه رانندگان و کمک رانندگان و رعایت فاصله اجتماعی در داخل اتوبوس‌ها(فاصله گذاری بین مشمولان داخل اتوبوس به طوری که در هر ردیف صندلی دو نفره یک نفر استقرار یابد) اقدام می شود.

وی بیان کرد: لازم است کلیه مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل همراه داشتن ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست‌ها، کوتاه نمودن موی سر،گرفتن ناخن‌ها و... را رعایت نموده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان  و... را به همراه داشته باشند.

موسوی تبار اذعان کرد: از خانواده‌های مشمولان درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و فرزندانشان بدرقه فرزندان و مشمولان  خود را از درب منزل انجام داده و در محل اعزام حضور و استقرار نداشته باشند چرا که سلامت مشمولان اولویت اصلی سازمان است.
منبع: فارس

برچسب ها : مشمولان پایه خدمتی سربازی خوزستان