شماره خبر : 557
منتشر شده در مورخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 9:53
انجام تست از ملوانان شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس

فرماندار هندیجان خبر داد

انجام تست از ملوانان شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس

فرماندار هندیجان گفت: با توجه به اینکه ملوانان ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط تجاری دارند، در ورودی بندر سجافی هندیجان از تمام ملوانانی که با شناورهای تجاری وارد خواهند شد، تست کرونا گرفته می‌شود.

علی بویری با اشاره به مشاهده بیماران مبتلا به ویروس کرونای هندی در استان بوشهر، اظهار کرد: در ورودی استان خوزستان از سمت استان بوشهر در ایستگاه شاه عبدالله هندیجان، نظارت‌هایی انجام می‌شود و مقرر شده است که ستاد ملی مقابله با کرونا نیز دستورالعمل‌هایی در زمینه تردد بین استانی در روزهای آینده داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه ملوانان ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط تجاری دارند، در ورودی بندر سجافی هندیجان از تمام ملوانانی که با شناورهای تجاری وارد خواهند شد، تست کرونا گرفته می‌شود و پس از آن، مجوز ورود به هندیجان به آن‌ها داده می‌شود.

فرماندار هندیجان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: وضعیت هندیجان در هفته گذشته نارنجی بود؛ محدودیت‌های سختگیرانه‌ای اعمال شد و با هماهنگی‌ مردم و مسئولین، اکنون وضعیت شهرستان زرد شده است. گروه‌های شغلی ۴ در سطح شهرستان تعطیل هستند و تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است.

ایسنا

برچسب ها : استانی-اجتماعی اخبار اجتماعی - خوزستان کروناویروس همه_باهم_علیه_کرونا کرونای هندی هندیجان استانی-شهرستانها