«جان ایران» به تلویزیون آمد
برنامه تلویزیونی «جان ایران» از شبکههای مختلف سیما روی آنتن رفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی «جان ایران» از شبکههای مختلف سیما روی آنتن رفت. این برنامه به همت مرکز هنری رسانهای نهضت و با محوریت پویش «جان ایران» تولید شده و از روز گذشته یکشنبه ۲۷ اردیبهشت در بخشها و شبکههای مختلف رسانه ملی به صورت زنده پخش خود را آغاز کرده است.
این برنامه به تهیه کنندگی کیارش باستانی و اجرای زهرا الطافی و مونا اورعی از شبکه سه سیما، آموزش، افق، قرآن به روی آنتن میرود و تا جمعه ۱ خرداد ادامه دارد.
برنامه «جان ایران» با تمرکز بر اهمیت جوانی جمعیت و نقش خانواده در آینده کشور، به تبیین اهداف پویش «جان ایران» با شعار «به ایران جان بده» میپردازد. شعار «به ایران جان بده» بر همین مفهوم تأکید دارد که تولد هر نوزاد، جان تازهای به جامعه ایرانی میبخشد و به حفظ پویایی و توانمندی کشور کمک میکند.
پویش «جان ایران» در مسیر تحقق «ایران جوان و مقتدر» از کارشناسان، پژوهشگران، متخصصان و عموم مردم دعوت کرده است تا با پیوستن به این حرکت فرهنگی و اجتماعی، در توجه به آینده جمعیتی کشور سهیم باشند. مخاطبان برنامه میتوانند برای شرکت در این پویش اسم فرزند آینده خود را به شماره ۳۰۰۰۱۴۱۳ پیامک کنند.
برچسب ها : قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما سازمان صدا و سیما
در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ رهبر معظم انقلاب: احقاق حقوق تضعیفشده ملت ایران باید پیگیری شود
- عراقچی: هیچ نهاد یا کشور دیگری در مورد مدیریت تنگه هرمز جز ایران مسئولیتی ندارد
- نماینده کنگره: اگر ترامپ حملات به ایران را متوقف نکند، از او شکایت میکنیم
- با محکوم کردن نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا؛ وزارت خارجه: رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست
- ادعای نتانیاهو درباره ادامه اشغالگری بر اساس چارچوب توافق شده با دولت لبنان
- آغاز خدماترسانی مواکب به زائران از دهم ماه صفر در مرزهای خوزستان
- خوزستان در آستانه دو حماسه بزرگ/ از تشییع باشکوه رهبر شهید انقلاب تا میزبانی میلیونی زائران اربعین حسینی/ اربعین امسال باشکوهتر از همیشه
- استخدام دولتی با فرمول جدید؛ رفیعزاده توضیح داد
- تصویب طرح جامع ویژه کوتعبدالله در شورای برنامهریزی خوزستان
