شماره خبر : 5942
منتشر شده در مورخ : ۴ آبان ۱۴۰۰
ساعت : 8:9
بانک های خوزستان تهویه هوا ندارند

بانک های خوزستان تهویه هوا ندارند

 

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: مشکل عمده بانک‌ها در زمینه رعایت نکات بهداشتی، نصب سامانه تهویه هوا است که باید متناسب با مساحت مجموعه باشد.

رسول امیری مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: بازدیدی از یک بانک داشتیم در بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدامات خوبی صورت گرفته بود، ولی از لحاظ بهداشت مراجعان نیاز به رسیدگی بیشتر است و مشکل عمده بانک‌ها در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نصب سامانه تهویه هوا است.

او با بیان اینکه بانک ها باید متناسب با مساحت مجموعه باشد، اما بانک‌های خوزستان در این زمینه به خوبی اقدام نکردند، افزود: فهرستی از بانک‌های خوزستان که به لحاظ نصب تهویه هوا مشکل دارند تهیه شده و به تمام سرپرستی‌های امور شعب بانک‌ها و فرمانداری‌های استان ارسال کردیم؛ همچنین به آن‌ها تذکر دادیم که اگر در زمان مقرر در این باره اقدام نکنند بانک مربوطه پلمب می‌شود.

امیری تصریح کرد: در ۲ هفته گذشته ۲ بانک در خوزستان که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکردند پلمب شدند و این رویه همچنان توسط این اداره کل ادامه دارد و تکلیف نظارت بر مراکز طب تشخیصی به اداره کل بازرسی استانداری سپرده شد، با همکاری معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سازمان نظام پزشکی و اماکن، تیمی به منظور نظارت بر فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی تشکیل شد.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تصریح کرد: از ۱۷۲ مرکز طبی تشخیصی در اهواز دیدن کردیم که به بیش از ۲۰ مرکز اخطار داده و یک مرکز پلمب شد؛ همچنین یکی از این مراکز را به دادسرای سازمان نظام پزشکی معرفی کردیم.
 باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها : کرونا ویروس رعایت نکات بهداشتی خوزستان