شماره خبر : 6413
منتشر شده در مورخ : ۱۷ آذر ۱۴۰۰
ساعت : 10:19
تعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

تعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 

عرضه مرغ گرم در فروشگاه‌های زنجیر‌های نباید به صورت مقطعی باشد و باید روند توزیع همیشه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بر اساس قانون علاوه بر تولید، توزیع و نظارت بر محصولات کشاورزی نیز از وزارت صمت به وزارت جهادکشاورزی انتقال یافته است.

محمدنژادزاده افزود: فروشگاه‌ها باید اقلام خریداری شده شان را در سامانه ساتکا ثبت کنند و انتظار می‌رود با این اقدام محصولات با قیمت مصوب و رعایت شرایط لازم و شفافیت در فروشگاه‌ها به فروش برسند.

وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر موفق شده ایم قیمت مرغ را در بازار تعدیل کنیم اظهار داشت: استان خوزستان تنها استانی است که در حال حاضر مرغ منجمد در بازار آن توزیع می‌شود و این اقدام به منظور تنظیم بازار انجام می‌شود.

محمدنژاد زاده اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد پیگیری‌های لازم برای ورود مرغ کشتار روز (مرغ آماده طبخ) از استان‌های دیگر صورت گرفته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان نیز گفت: عرضه مرغ آماده طبخ در فروشگاه‌های زنجیر‌ه ای نباید به صورت مقطعی باشد و باید روند توزیع ادامه دار باشد.

مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در این جلسه اعلام کردند مراحل اداری روند صدور حواله و عرضه از گذشته دارای سیکل طولانی بوده و از سازمان جهادکشاورزی که اکنون متولی عرضه و نظارت بر بازار می‌باشد درخواست نمودند نسبت به اصلاح این فرایند اقدام نمایند همچنین در این جلسه مقرر شد از این پس علاوه بر عرضه مرغ منجمد کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل جامبو، کوروش، اتکا، دیلی مارکت و رفاه نسبت به توزیع مرغ کشتار روز (مرغ آماده طبخ) در شعب منتخب هر فروشگاه زنجیره‌ای، اقدام نمایند.

برچسب ها : فروشگاه‌های زنجیره‌ای سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خوزستان