شماره خبر : 8400
منتشر شده در مورخ : ۳ دی ۱۴۰۰
ساعت : 12:40
تکمیل مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

تکمیل مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

 

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان : ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان مدارک خود را تکمیل کنند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،رضا رضایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: ثبت نام برخی افراد در سامانه طرح مذکور بصورت ناقص انجام شده است که افراد باید نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی افزود : در حال حاضر با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، عملیات اجرایی پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده که این عملیات شامل مسکن شهری، روستایی، بخش خصوصی و بافت فرسوده است.

رضایی گفت : طرح اقدام ملی مسکن با طرح جدید تولید مسکن ادغام شده است و بر اساس مصوبه دولت، دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه شناسایی متقاضیان موثر در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: ثبت نام کنندگان این طرح با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی به بخشی از ویژگی‌های ثبت نام در این طرح اشاره‌کرد و افزود: برای بانوان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص، بدون شرایط تاهل، امکان ثبت‌نام وجود دارد.

رضایی بیان کرد: برای متقاضیان شرکت در این طرح در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، برای سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان و برای ساخت مسکن در روستا‌ها نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پیش‌بینی و پرداخت می‌شود.

برچسب ها : طرح نهضت ملی مسکن خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان