شماره خبر : 8555
منتشر شده در مورخ : ۱۲ دی ۱۴۰۰
ساعت : 8:52
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان: پوشش واکسیناسیون ملاک ارزیابی فرمانداران خوزستان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان: پوشش واکسیناسیون ملاک ارزیابی فرمانداران خوزستان است


  فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: واکسیناسیون کرونا باید مهم‌ترین اولویت این ستاد باشد و پوشش واکسیناسیون ملاک ارزیابی فرمانداران شهرهای خوزستان است.
ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا باید مهم‌ترین اولویت این ستاد قرار بگیرد و فرمانداران باید از همه ابزارها برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنند.
وی افزود: فرمانداران باید نهایت اهتمام خود را به خرج دهند تا در هفته آینده گزارشی از موفقیت هر شهرستان در این مأموریت داشته باشیم و موضوع افزایش پوشش واکسیناسیون، ملاک ارزیابی فرمانداران خواهد بود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: نباید به دلیل وضعیت آبی دچار عادی‌انگاری شویم.
وی با اشاره به کنترل مرزهای خوزستان بیان کرد: کنترل‌ها در مرزهای زمینی و دریایی تشدید می‌شود و در این ایام به جز گروه‌های هفت‌گانه، ترددی از مرزها انجام نمی‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: متولیان حمل و نقل درون شهری باید به قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا دعوت شوند.
وی با اشاره به اهمیت بازدیدهای مشترک بیان کرد: نیروی انتظامی در پلمب‌ها بسیار خوب عمل کرده و در حال حاضر ۱۱ درصد پلمب‌های مربوط به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور در خوزستان است اما باید کنترل بیشتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار انجام شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، زمینه ادامه فعالیت اصناف محدودتر می‌شود و رعایت پروتکل‌ها به نفع خودشان است.
حیاتی گفت: آموزش و پرورش بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کار کند و کنترل‌ها را نیز باید تشدید کنند تا در این حوزه با چالش مواجه نشویم.
منبع: مهر
 

 

برچسب ها : ولی الله حیاتی استانداری خوزستان محدودیت های کرونایی