شماره خبر : 9438
منتشر شده در مورخ : ۳ اسفند ۱۴۰۰
ساعت : 10:55
انتشار فراخوان پذیرش مقاله برای فصلنامه «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان»

انتشار فراخوان پذیرش مقاله برای فصلنامه «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان»

 فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه تخصصی «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان» به منظور غنای فرهنگ و هنر این استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.
به گزارش ایسنا، فصلنامه تخصصی «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان» که با صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با گستره سراسری به چاپ خواهد رسید به منظور غنای فرهنگ و هنر این استان و به صورت تخصصی در حوزه ی علوم انسانی (با تأکید بر فرهنگ و هنر استان خوزستان) فعالیت کرده و به انتشار یافته‌های علمی پژوهشگران این حوزه اقدام می‌کند.
محققان و پژوهشگران می‌توانند نتایج تحقیقات خود را در محورهای مطرح شده برای بررسی و چاپ در این فصلنامه به آدرس الکترونیکی faslnameh.khz@farhangmail.ir ارسال کنند.
محورهای پیشنهادی برای چاپ مقاله در این فصلنامه شامل  بررسی در موضوعات فرهنگی استان خوزستان، هنر در استان خوزستان، مفاخر و مشاهیر فرهنگی و هنری استان خوزستان، شعر و ادبیات در استان خوزستان، مطالعات پیرامون زبان،گویش و اقوام استان خوزستان، بررسی سبک زندگی، ذائقه و تمایلات فرهنگی و هنری در استان خوزستان، بررسی پیرامون کالاهای فرهنگی و مصرف فرهنگی و هنری در استان خوزستان، بررسی موضوعات مرتبط با آسیب¬های اجتماعی و فرهنگی در استان خوزستان، رسانه، فضای مجازی، ابزارهای نوین ارتباطی و فرهنگ و هنر استان خوزستان، فرهنگ، محیط زیست و توسعه¬ی پایدار استان خوزستان و سایر محورهای مرتبط با فرهنگ و هنر استان خوزستان هستند.
بنابر اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، مقالات پس از انجام داوری در صورت رعایت موازین و معیارهای علمی مورد تأیید قرار گرفته و به چاپ خواهد رسید.
 
 
 

 

برچسب ها : استانی-فرهنگی و هنری اخبار فرهنگی و هنری - خوزستان خوزستان