شماره خبر : 9656
منتشر شده در مورخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
ساعت : 12:46
۲۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان اصلاح شد

۲۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان اصلاح شد


اهواز - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون اصلاح شد.
محمد جولانژاد روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پنج نقطه پرحادثه دیگر در جاده‌های خوزستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی میانگین ۸۰ درصد در حال اجرا هستند که تا تیر سال آینده عملیات اجرایی آنها به پایان می‌رسد.
وی افزود: خوزستان دارای بیش از ۱۸ هزار کیلومتر راه است، که بر اساس شاخص‌های ابلاغی تعداد ۱۲۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های آن آشکارسازی شده است.
وی ادامه داد: تمامی این ۱۲۰ نقطه پرحادثه با انجام عملیات زود بازده شامل نصب علایم و تجهیزات ترافیکی آشکارسازی و ایمن سازی شده است.
جولا نژاد با بیان اینکه رفع ۹۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان به بیش از ۳۰ میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: دلیل اصلی رفع نشدن تمامی نقاط پرحادثه خوزستان، محدودیت مالی است و در صورت تخصیص اعتبار، دیگر نقاط پرحادثه در جاده‌های خوزستان اولویت‌بندی شده و وارد فاز اجرایی خواهند شد.
استان خوزستان از ۱۵ هزار و ۲۱۲ دستگاه ابنیه فنی بهره‌مند است که از این میزان در ۱۱ ماه گذشته ۱۷ دستگاه ابنیه فنی احداث و ۲۵ دستگاه نیز تعمیر شد.
خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.
 

 

برچسب ها : تردد جاده ای خوزستان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان