شماره خبر : 9847
منتشر شده در مورخ : ۲ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 11:36
سد دز اندیمشک اماده پذیرایی از مسافران نوروزی

سد دز اندیمشک اماده پذیرایی از مسافران نوروزی

تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی و راهیان نور در سد و نیروگاه دز در شهرستان اندیمشک اندیشیده شده و این سد پس از ۲ سال پذیرای عموم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل سد و نیروگاه دز گفت : سد و نیروگاه دز پس از ۲سال وقفه به دلیل شرایط کرونا بار دیگر آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است. 
سعید رئوفی نسب افزود : جاذبه‌های مسیر سد دز، منطقه بکر کوهستانی، جاده‌های زیبای تونلی و صعب العبور، دیواره و دریاچه سد، از جمله نقاطی است که گردشگران می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

رئوفی نسب گفت: بازدید سد دز از روز دوم تا ۱۲ فروردین از ساعت ۸ الی ۱۶ است. 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی اسفند و سال نو نیز هموطنان برای بازدید مراجعه کردند که به منظور تکریم مسافران برای بازدید همکاری لازم انجام گرفت.

رئوفی نسب ادامه داد: از روز ۲۳ اسفندماه همزمان با سالروز آغاز بهره برداری سد و نیروگاه دز تا کنون، بیش از پنج هزار نفر از هموطنان و کاروان‌های راهیان نور در قالب ۸۵۰ خودرو سواری و اتوبوس موفق به بازدید از سد دز شده اند.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه افزود: برای سهولت بازدید میهمانان نوروزی از سد دز، همکاران واحد‌های مختلف حراست، بهره برداری، فنی مهندسی، روابط عمومی، ایمنی و بهداشت، درمانگاه و سایر بخش‌ها در قالب ستاد نوروزی وظیفه خدمات رسانی و راهنمایی گردشگران و مسافران را برعهده خواهند داشت.

وی از مسافران خواست با رعایت موارد ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی در این بازدید‌ها مجموعه سد و نیروگاه دز را همراهی کنند.

سد و نیروگاه دز در ۲۳ کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک قرار دارد و یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای گردشگری شمال خوزستان محسوب می‌گردد.
این سد پیش از شیوع کرونا در ایام نوروز به طور میانگین پذیرای ۱۵۰ هزار میهمان نوروزی بوده است.

 





برچسب ها : سد دز اندیمشک مسافران نوروزی