شماره خبر : 9973
منتشر شده در مورخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 9:31
رتبه اول خوزستان در آمار بهبود یافتگان کرونا در کشور

رتبه اول خوزستان در آمار بهبود یافتگان کرونا در کشور

رییس مرکز بهداشت خوزستان : تعداد کل بهبود یافتگان کرونا در خوزستان ۵۸۴ هزار و ۸۴۹ نفر بوده است که با ۹۸ درصد بهبود یافتگی ، در کشور رتبه اول را داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، دکتر سید محمد علوی در گفتگوی تلفنی با بخش خبر سیمای خوزستان با اشاره به اینکه جمع کل بیماران تشخیص داده شده در استان خوزستان بالغ بر ۶۰۰ هزار و ۶۰۱ نفر است گفت : جمع کل بستری شدگان در استان خوزستان از آغاز تا کنون ۶۸ هزار و ۲۰۱ نفر بوده است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به ضرورت تداوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان افزود : تعداد کل فوت شدگان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در خوزستان ۱۰ هزار و ۸۲ نفر بوده است.
وی گفت : تعداد کل ترخیص شدگان ۵۸ هزار و ۵۷ نفر و تعداد بهبود یافتگان ۵۸۴ هزار و ۸۴۹ نفر بوده است که با ۹۸ درصد بهبود یافتگی در کشور رتبه اول را داشته ایم.

علوی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون در خوزستان افزود: تاکنون بالغ بر ۷ میلیون و ۱۷۰ هزار دوز واکسن تزریق شده که میزان پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۵.۳ درصد و نوبت دوم ۷۳.۴ درصد و نوبت سوم در افراد بالای ۱۸سال ۳۲.۶ درصد و تقریبا ثابت مانده است.

برچسب ها : رییس مرکز بهداشت خوزستان بهبود یافتگان کرونا در خوزستان خوزستان