علت معطلی مردم در مراکز خدمات پس از فروش خودرو چیست؟
قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک گفت: معطلی مردم در مراکز خدمات پس از فروش خودرو به دلیل مصوبه وزارت صمت و اضافه شدن سرویس اولیه خودروهای صفر است.
آقای روزبهانی گفت: ما با کاهش مراجعه کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش روبرو هستیم و این اطلاعات مربوط به آمار و اطلاعات روزانه است که هر روز بررسی می شود.
به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک، مطابق بخش نامه ابلاغی وزارت صمت که اوایل سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد ما یک سرویس هزار کیلومتر به خودروها اضافه کردیم و همین امر باعث شده این حس به وجود بیاید که مراجعات بیشتر شده است اما این به دلیل مشکلات خودرو نیست و به دلیل این سرویس است.
او گفت: بیش از ۶۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور وجود دارد و روزانه بیش از ۱۰ هزار خودرو سرویس می شود. ۸۵ درصد خودرو ها روز اول ترخیص میشوند.موارد خاصی وجود دارد که نیاز به کارشناسی دارد و این کارشناسی ها خیلی فوری و سریع انجام میشود.
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزیبرچسب ها : خودروسازی سایپا یدک مراکز خدمات پس از فروش خودرو
- سید حسن نصرالله: اسرائیل تاوان سختی خواهد داد/ پشتیبانی لبنان از مقاومت فلسطین ادامه می یابد
- پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما حرف زور را نخواهیم پذیرفت
- تبدیل «پرنده کرار طرح رسول» به یک «پرنده شبکه پذیر»
- سیاستهای دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بینالمللی در بازیهای اخیر محسوس بود
- واردات خودروهای نو ادامه دارد
- تداوم رشد مثبت فعالیتهای اقتصادی کشور
- وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آییننامه واردات خودروهای کارکرده اصلاح میشود/ در مورد واردت آیفون هنوز مستندی ندارم
- معاون بانک مرکزی خبر داد: تامین ۵۰ همت منابع جدید برای وام ازدواج و فرزندآوری/ ثبتنام متقاضیان شبانهروزی میشود