شماره خبر : 13589
منتشر شده در مورخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 12:10
در پی اعلام برطرف شدن مشکل شماره‌گذاری تیباها/ سازمان استاندارد: صدور مجوز فقط برای تعهدات قبلی است

در پی اعلام برطرف شدن مشکل شماره‌گذاری تیباها/ سازمان استاندارد: صدور مجوز فقط برای تعهدات قبلی است

 

در پی اینکه اخیرا، مدیرعامل گروه خودروسازی اعلام کرده است که مشکل شماره‌گذاری محصولات تیبا برطرف شده و این سازمان، مجوز شماره‌گذاری‌ها را صادر کرده است، سازمان ملی استاندارد ضمن تاکید صریح بر اینکه خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است، اعلام کرد که صرفا به‌ جهت انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، اخیرا محمدعلی تیموری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان به سبب تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ طی چند ماه اخیر، از برطرف شدن مشکل شماره‌گذاری این محصولات خبر داد و گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش‌فروش شده است اما از خرداد ماه امسال، با نظر سازمان ملی استاندارد تحویل آن‌ها منوط به صدور مجوز شد؛ بر این اساس هفته گذشته این سازمان مجوزهای شماره‌گذاری را صادر کرده است؛ امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها آغاز شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است: بر اساس گزارش‌های دریافت شده و با تلاش‌های صورت گرفته، سطح کیفی محصولات گروه سایپا طی چند ماه اخیر افزایش یافته است.

در پی این خبر، با پیگیری ایسنا، از سازمان ملی استاندارد ایران، یکی از مسئولان این سازمان در پاسخ تاکید کرد: "خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است؛ اما صرفا برای انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان و تا پایان تعهدات قبلی، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود. "

 

برچسب ها : شماره‌گذاری تیبا سازمان استاندارد خودرو