شماره خبر : 14812
منتشر شده در مورخ : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
ساعت : 14:10
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد: اجرای ۱۹۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در روستا‌ها

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد: اجرای ۱۹۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در روستا‌ها

 

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد واحد‌های در دست اجرا در آن بنیاد را ۱۹۵ هزار واحد اعلام کرد و افزود: این تعداد تا بهمن امسال به ۲۴۰ هزار واحد می‌رسد.

­به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد واحد‌های در دست اجرا در آن بنیاد را ۱۹۵ هزار واحد اعلام کرد. به گفته جودی این تعداد تا بهمن امسال به ۲۴۰ هزار واحد می‌رسد.
­معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: پرداخت وام روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد‌هایی که کار بهسازی و نوسازی را شروع کرده اند، آغاز شده و هم اکنون حدود ۱۱۰ هزار واحد با بانک‌های عامل عقد قرارداد بسته و کار ساخت، بهسازی و نوسازی واحد‌های خود را با سرعت بیشتری آغاز کرده اند.
به گفته جودی علاوه بر این تعداد ۱۸۰ هزار واحد نیز در صف انتظار برای دریافت تسهیلات روستایی هستند که تا دو ماه آینده به بانک‌ها معرفی خواهند شد.
براساس آمار‌های وزارت مسکن از ۸۴ تا کنون از تعداد ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی ناایمن ۵۰ درصد مقاوم سازی شده اند و در برنامه است تا سال ۱۴۱۰ تمامی واحد‌های روستایی مقاوم سازی شوند.

برچسب ها : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهضت ملی مسکن در روستا‌ها وام روستایی