شماره خبر : 19544
منتشر شده در مورخ : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 12:5
پرداخت مطالبات گندم کاران تا چند روز آینده

پرداخت مطالبات گندم کاران تا چند روز آینده


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیش بینی خرید هفت و نیم میلیون تنی گندم در سال ۱۴۰۲، از پرداخت مطالبات گندم کاران تا چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سیدمحمد آقامیری از خرید یک و نیم میلیون تنی گندم تا به امروز خبر داد و گفت : دولت هماهنگی های لازم را در جهت تامین اعتبار مورد نیاز در صورت خرید بیش از میزان پیش بینی خرید گندم را، نیز انجام داده است .
وی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی وظیفه اصلی حمایت از کشاورز را بر عهده دارد گفت: نرخ مصوب اعلام شده در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی با توجه به منافع کشاورزان تصویب شده است.
سیدمحمد آقامیری از تشکیل شورای قیمت گذاری با حضور نمایندگان بنیاد ملی گندم کاران ، نمایندگانی از بخش خصوصی و کشاورزان و دونفر از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان ناظر بدون حق رای در محل وزارت کشاورزی خبر داد و گفت که روش محاسبه نرخ مصوب بر اساس هزینه ها و سود متعارف تعیین شده است و با توجه به اینکه قیمت اعلام شده بر اساس نظر اعضای شورا ی قیمت گذاری بوده است ، هر قیمت اعلامی دیگر از طرف اشخاص به عنوان تحمیل نظر به این شورا بوده و خلاف قانون است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گندم های خریداری شده وارد تحویل سیلوهای کشور شده است گفت: پیش بینی می شود تا چند روز آینده وجوه گندم را به حساب گندم‌کاران پرداخت شود .
 
 
 
 
 

 

برچسب ها : پرداخت مطالبات گندم کاران گندم وزارت جهاد کشاورزی