شماره خبر : 22810
منتشر شده در مورخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 13:2
صادرات از مرز خسروی در ایام اربعین ادامه دارد

صادرات از مرز خسروی در ایام اربعین ادامه دارد

 

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین صدور کالای تجاری در گمرک خسروی انجام می‌شود و روند تشریفات گمرکی کالا‌های صادراتی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صادرات از مرز خسروی در ایام اربعین ادامه داردعباس زاده  اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب و بی وقفه به زائرین و موکب داران از اهداف مجموعه گمرکات استان در راهپیمایی اربعین سال جاری بوده است .
وی خواستار همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های تابعه وزارت امور و اقتصادی در استان با گمرکات کرمانشاه و در اختیار گذاشتن خودرو، نیروی خدماتی، مهمانسرا و … خواهیم بود.
علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: گمرک به عنوان یکی از دستگاه‌های حاضر و فعال در نقطه صفر مرزی نقش تأثیر گذاری در روان سازی و تسهیل خدمات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارد.
وی در مورد خدماتی که گمرکات استان کرمانشاه در مرز خسروی و سومار در ایام اربعین ارائه می‌دهند، افزود: یکی از خدمات کارکنان گمرکات استان در گمرک خسروی در این ایام انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه زائرانی است که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: دیگر خدمات ارائه شده از سوی گمرکات کرمانشاه در گمرکات خسروی و سومار انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز موکب‌دارانی است که در مسیر پیاده‌روی در کشور عراق خدماتی را به زوار ارائه می‌کنند.

برچسب ها : ایام اربعین صادرات مرز خسروی