شماره خبر : 22870
منتشر شده در مورخ : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 12:58
وعده های توخالی خرید پلکانی بلیت هواپیما در اربعین

وعده های توخالی خرید پلکانی بلیت هواپیما در اربعین

 

با وجود وعده‌های رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر فروش پلکانی بلیت هواپیما در ایام اربعین، اما همچنان بلیتی در پایگاه‌های اینترنتی بری سفر اربعین یافت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پس از گذشت ۵ روز از اعلام فروش بلیت هواپیما به مقاصد نجف و بغداد برای زائران اربعین، بلیتی برای خرید پیدا نمی‌شود و در موارد نادری هم، مسافران قبل از نهایی کردن خرید خود، با اختلال سایت‌های فروش بلیت، از تکمیل خرید باز می‌مانند.
سازمان هواپیمایی کشوری پیشتر اعلام کرده بود از روز ۲۷ مرداد سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و همچنین سه درگاه اینترنتی اقدام به فروش بلیت هواپیما می‌کنند، اما سایت شرکت‌های هواپیمایی فروشنده بلیت اربعین، پیغام تکمیل ظرفیت می‌دهند و مسافران قادر به تهیه بلیت نیستند.
با پیگیری خبرگزاری صدا و سیما از رئیس سازمان هواپیمایی، آقای محمدی بخش وعده داد از روز ۲۸ مرداد با فروش پلکانی این مشکل برطرف خواهد شد.
به گفته آقای محمدی بخش، فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین محدود به ۸ شرکت هواپیمایی اعلام شده یعنی فلای بغداد، آتا، ایران ایر، ایرتور، کیش، پویا، قشم و سا‌ها نیست و سایر شرکت‌های هواپیمایی نیز درخواست‌هایی را برای انجام پرواز اعلام کرده اند که در حال بررسی است.
وی با بیان اینکه از ۲۸ مرداد به مرور پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت می‌کنند افزود: بیشترین درخواست در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ شهریور در مسیر رفت و فروش به صورت پلکانی خواهد بود و از ۲۰ فرودگاه کشورمان پرواز‌ها به مقاصد فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام می‌شود.
با این حال مشاهدات خبرنگار و تماس‌های مردمی حاکی است در اکثر مواقع، هیچ بلیتی روی درگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی برای فروش عرضه نمی‌شود و در برخی موارد که بلیت برای عرضه موجود می‌شود، مسافران پیش از تکمیل خرید و پرداخت وجه با ایجاد اختلال در سایت فروشنده، از ادامه خرید باز می‌مانند.

برچسب ها : بلیت هواپیما رئیس سازمان هواپیمایی اربعین حسینی