شادگان یكی از قطب‌های تولید محصولات كشاورزی در خوزستان

شادگان یكی از قطب‌های تولید محصولات كشاورزی در خوزستان

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان : معرفی محصولات كشاورزی و تولیدی در شادگان ضروری است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز خوزستان، جمال صالح زاده در جلسه هماهنگی و معرفی ظرفیت‌های كارآفرینی و ایجاد كارگاه‌های زود بازده با هدف توسعه اشتغال در شهرستان شادگان، ضمن اعلام حمایت از كارگاه‌های تولیدی و زودبازده در راستای رونق اشتغال شهرستان، اظهار كرد: ادارات متولی نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه كارآفرینی اقدام كنند.
 ‌وی بر معرفی محصولات كشاورزی، تولیدی و خدماتی تاكید كرد و افزود: ایجاد اشتغال با سرمایه كم و فضای كوچك باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.
رئیس شورای اشتغال شهرستان شادگان عنوان كرد: شناسایی حلقه مفقوده در كسب و كار كارآفرینان و معرفی سرمایه‌گذاران موفق، برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی بین كارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تبادل تجربیات، به منظور ترغیب، جذب شهروندان و سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی جهت سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف شهرستان در اولویت ادارات مربوطه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینكه جلسات اشتغال باید به صورت مستمر برگزار شود، افزود: معرفی مشاوران اقتصادی جهت توسعه كارآفرینی و اشتغال و ورود هئیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی فنی و حرفه‌ای جهت آموزش علمی و تجربی موجب توسعه كسب و كار در شهرستان خواهد شد.
صالح زاده در پایان گفت: ایجاد كارخانه‌های بسته‌بندی محصولات كشاورزی در برندسازی محصولات و افزایش اشتغال در شهرستان شادگان تاثیر بسزایی دارد.
ارسال دیدگاه